Enjoy the silence


Helgen är då över. Det har varit kul. Var ute med tjejerna + some guys i fredags, gick till nybron efter förfesten of course. Det var röj, men lite av en downer när det inte blev nån efterfest, alla banga, ni suger. Jobbade dagen efter, var segt som fan. Kom hem och slappade framför teven, vilket var gött.  Jag och syrran bestämde oss för att kolla på film, hade laddat ner en ny, The Mist. Den. Sög. Kuk. Måste vara den sämsta filmen jag sett, nånsin, eller åtminstone i år. Killen från Highlander spelade huvudrollen, han var "kändisen", det säger ju allt... Oooh, Sex and the City-fans,  även jobbiga Bunny McDougal, Charlotte's man Trey's mamma var också med, kul fakta. Nåväl, eftersom den filmen sög, kollade vi på en till, Den svarta Dahlian, som visserligen var snyggt gjord, men åååh sååå trååkig. Och utdragen. Den tog allvarligt aldrig slut. Men jag och sis hade det mysigt ändå. I just love our movienights.

Oooh en scen i The Mist gör filmen värd att se, en dum bondläpp får syn på ett av filmens odjur och skriker aslänge. Han tar luftpaus, så mkt skriker han. Typ Ahhhh! Aaahhh! Aaaaah! As. Kul.

528760-6
My sister, the photographer. So cute.

Gjorde jag idag då, jo jag hjälpte kussen med sitt franska-uttal, gick på stan med mami och shoppade lite (vi bråkade inte idag och mami var på förvånande gott humör) sedan städade(!) jag när jag kom hem. Jag vet, otroligt va? Började bli dags, tyckte jag. När dammråttorna får liv och börjar bege sig ut från sitt gömställe under sängen, då kanske man ska städa. Lite. 
Kollar på Cashmere Mafia just nu, roligt roligt.

Näh nu räcker det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0